Τί σκοπό έχουν τα γνωστά αποφθέγματα ή εμπορικά βίντεο στον τοίχο του facebook;

Διάδωσέ το!!!

Γιατί ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του Facebook δημοσιεύουν γνωστά αποφθέγματα ή εμπορικά βίντεο στον τοίχο τους?

Αυτό το ερώτημα, κατά το Retronews.gr, το έχουν σκεφτεί μόνο το 10% των χρηστών του Facebook παγκοσμίως.

Όμως, η απάντηση δεν είναι δύσκολη και ένα μεγάλο ποσοστό την έχει σκεφτεί ασυνείδητα, δηλαδή, ξέρει ότι θα πάρει κάποια σχόλια ή Likes (Μου αρέσει) κάτω απ τα γνωστά αποφθέγματα ή εμπορικά βίντεο που έχει δημοσιεύσει στον τοίχο του.



Η παραπάνω είναι η σωστή απάντηση, κατά το Retronews.gr, για αυτό το ερώτημα.

Αλλά, η απάντηση των χρηστών σε αυτό το ερώτημα δεν μοιάζει με την παρακάτω:

“Δημοσιεύω τα γνωστά αποφθέγματα ή βίντεο επειδή μ αρέσουν και θέλω να τα χω στο τοίχο μου”

(Μέσα στο μυαλό του όμως περιμένει τις δημοσιεύσεις να πάρουν σχόλια ή Likes ή και τα δύο).



Πλέον, οι δημοσιεύσεις στο Facebook είναι ένας τρόπος εσωτερικής ικανοποίησης ωστε να «νιώθουν» οι χρήστες ότι γίνονται κοινωνικά αποδεκτοί ακόμα και σε μια διαδικτυκή (εικονική, θα μπορούσαμε να πούμε) κοινότητα που δέχεται από το πιο χαζό αστείο μέχρι και πολύ δύσκολες θεωρίες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι όλοι μέσα χώρις να υπάρχει αντίληψη του σωστού ή λαθους αλλά μπορούμε στην σημερινή εποχή να αντικαταστήσουμε το σωστό και το λάθος με Like(Μου Αρέσει) και Dislike (Δεν μου αρέσει) αντίστοιχα.

Βέβαια, το Dislike (Δεν μου αρέσει) δεν υπάρχει ως επιλογή στο Facebook, παρόλο που υπάρχουν κάτι εφαρμογές που την δήθεν την βάζουν στο Facebook (Πρακτικά δεν γίνεται γιατί δεν την βλέπουν οι άλλοι χρήστες αλλά μόνο αυτός που έχει την εφαργμογή, οπότε είναι ανούσια αυτή η διαδικασία). Το πραγματικό Dislike (Δεν μου αρέσει) είναι στο μυαλό πολλών χρηστών στο Facebook και αυτό ισχύει γιατί αν δεν κάνεις Like (Μου Αρέσει) σου λένε οι φίλοι σου “Αυτό που έβαλα στον τοίχο μου δεν σ ‘ άρεσε;” (Να η επιλογή Dislike (Δεν μου αρέσει) ).



Αλλά, αυτό είναι πολύ κακό γιατί ενοποιούμε τον εικονικό με τον πραγματικό κόσμο και ταυτιζόμαστε με το Facebook και με άλλες μορφές κοινωνικής δικτυώσης που μας επηρεάζουν στην καθημερίνη μας ζωή.

Το άρθρο έχει συνταχθεί από το RetroNews.gr.

Οι συνολικές εμφανίσεις του άρθρου είναι 55 , εκ των οποίων οι 1 είναι σημερινές εμφανίσεις.
Διάδωσέ το!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *